-

Elin sov hos mig lördag till söndag, det snöade i lördags, varföööör?! Min David fyllde 19 år i torsdags, Grattis i efterskott älskling, igår (Söndag) var jag på musikal med Mamma, Faster, Mormor och Morfar. Först åt vi middag på Fridays sen såg vi Dirty Dancing, som för övrigt var min julklapp från Faster. Den va faktiskt riktigt bra, men ville typ gråta. Fyfaaaan vad jag saknar dansen. FML-moment...
Awkward när Dennis Nordström (Joakim Nordströms bror, Joakim spelar i AIK) läste min bio på twitter och printscreenade och skicka till DLK, ville typ dööööö! Haha åh va pinsamt. Jaja, whatever, yolo eller nåt :P

Var hemma från skolan idag, privata anledningar. Shit va långt det blev nu, vi hörs sen, puss!


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: