Spring Cross och middag

Började gårdagen med att dra till Spring Cross dela ut vatten och Powerade och allt det där till dom som sprang. Det var galet kallt måste jag tilläga, skönt att pappa parkerade precis bredvid så vi kunde låsa in oss i bakluckan och värma oss.
-
Efter det drog jag hem duschade och allt det där, sen fick vi gäster. Mormor, morfar, Farmor, Farfar, Morbror och Elins familj. Det va väll mys, var mest med Elin dårå. Det var för övrigt en födelsedagsmiddag för mamma och lillasyster har fyllt år. Vid 11 gick jag och Elin upp och kolla på film medan dom andra va sociala där nere. (Förlåt att jag somna Elin... haha).
-
Idag ska jag typ bara träna och plugga. Prov imorrn. Ska försöka få pappa att skjutsa mig och syster till gymmet, men han vill typ inte :( Aja, ska fixa kaninburen nu och gå på toa. Vi hörs senare!


Fast i bakluckan... typ

Djurgårn åker ur iår.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: