2 Augusti

Dom två senaste dagarna har tillbringats med Moa med mycket skratt och tårar. Vi har gjort allt från att skapa fight på Twitter till att ligga i hennes säng och kolla på PLL.
Det är min födelsedag imorgon och jag har redan fått min present från Moa. Världens bästa, vi ska nämligen åka ner till Karlstad och kolla på AIK-Färjestad. Så jävla underbart.
På lördag får vi (jag) gäster, vänner och släkt som kommer för att fira min födelsedag, underbart. Så jag har lite att göra idag, plus att på Söndag åker jag till Enköping. 5 dagar fyllda med bara basket, träningar, matcher och mitt lag. Så jag måste packa till det också, men jag är alldeles för lat, så jag sitter vid datan, har precis kollat klart på AIK's första ispass på Ritorp för säsongen, fan vad jag längtar till 13 September.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: