Fram och tillbaka

 
Just nu slits jag mellan, bra och dåligt, glad och ledsen, otrevlig och trevlig dagligen. Ska jag vara ärlig vet jag inte varför, jag har ingen aning. På senaste tiden har jag bara blivit sur för minsta lilla, och jag vet inte varför. Vet inte vad jag ska göra åt saken. Att spela glad, och pressa fram ett leende funkar inte i längden, tro mig, jag vet. Jag har gjort det alldeles för länge. Jag vill få ett stop på det, men jag vet inte hur. Jag är trött på att kämpa, jag är trött på att kämpa för andra när man aldrig får någonting tillbaka.

KOMMENTARER

- Sabina

Finaste väään! Jag finns om du behöver något att prata med. Puss på diiiiiig! (bajs och ett hjärta)

Svar: <3
Sandra Bergman

2012-08-28 @ 22:37:20
URL: http://sabinakjellhard.blogg.se/

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: