Grekland.



Just i detta nu så befinner sig Sandra i Grekland, säkert liggandes på någon strand och kollar på snygga killar. Jag har hört ett & annat om Grekland och om vad som händer där men vad jag ska dela med mig och av och inte vet jag faktiskt inte. Jag kan iallafall skvallra om att det finns en väldigt väldigt snygg kille som heter Lars som bland annat har världens snällaste mamma & en annan kille som spelar basket & håller på AIK som jag just i detta nu har glömt namnet på. Sen vet jag att Sandra tackar hotellet för gymmet som hon har tillbringat en hel del tid på och att hon mestadels hänger i Lobbyn för att det finns internet där. Det är även när hon sitter i lobbyn som vi har tillfälle att prata på skype. 

M

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: