Nu tar jag över.



Godmorgon! Nu tänkte jag ta plats här på bloggen, jag heter Moa men blir oftast nämd som tvilling här i bloggen. Jag tänker inte berätta så mycket om mig själv, men jag är alltså Sandras tvilling & bästavän och är född 1996 vilket gör att jag alltså är ett år äldre än Sandra. Vi träffades via twitter när vårat gemensamma intresse om AIK Ishockey kom på tal. Jag kommer att gästblogga här under två veckors tid när Sandra är på basketläger och är i Grekland. Kommer att skriva inlägg om hur Sandra är som person, lägga in bilder ni aldrig fått se och uppdatera er vare sig ni vill eller inte om AIK. Så stanna kvar här och håll in F5 så kommer snart ett nytt inlägg upp! Alla mina inlägg kommer ni att hitta under katergorin "Moas inlägg". 

/ Moa.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: