1 Year Since Cannonball

 
Idag är det den 11:e December. En helt vanlig tisdag för dom flesta kanske. Men inte för mig, och inte för alla andra Mixers heller. Idag är det nämligen exakt ett år sedan min Little Muffins vann X Factor.
 
Jag kan med ord inte beskriva hur stolt jag är. Hur stolt jag är över hur långt dom har kommit på ett år, hur mycket fans dom har fått och hur många dom har inspirerat. Dessutom kan jag verkligen inte tacka dom för hur mycket dom har hjälpt mig. Hur mycket dom, med deras musik, hjälpt mig genom de jobbigaste stunder jag har haft det senaste året. Nu kommer folk säkert sitta och ba ''Men One Direction då?''. Men det är en helt annan sak, för Little Mix's texter betyder faktiskt något (förlåt killar...)
 
Deras låtar har en mening. *We gonna stick together know we get through it all* *And we don't let nobody bring us down* *Don't matter what they say it won't hurt me*. Deras musik handlar om att hjälpa unga tjejer (och killar) genom svåra stunder, allt från pojk/flickvännen till bästa kompisen. Alla låtar har en mening och det dom står för är helt otroligt. Jesy, Jade, Leigh-Anne och Perrie, jag älskar er av hela mitt hjärta och tack för att ni hjälpt mig så mycket under det här året.
 
Gilla även Little Mix - Sweden på Facebook!

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: