14 december

Klockan har passerat 00:00 och det är nu den 15:e December, men jag tänkte berätta om den 14:e istället.
 
Det började med skola som vanligt och allt det där, slutade 12:55 men med alla mina rest-uppgifter satt jag kvar i skolan till strax efter 3 då jag tog bussen till orminge för att möta upp Petra. Därifrån gick vi tillsammans upp till ett litet fik där vi träffade Elin. Så roligt! Det var så längesen, och gud så fet hon är. Haha, vår gravida lilla tant. Där satt vi i nästan två timmar och pratade om allt och inget. Hur mysigt som helst. När hon sedan var tvungen att åka till sina hästar, tog jag och Petra bussen till Forum för att handla julklappar och massa annat.
 
Dock så slutade det hela med att vi satt och åt till kvart över sju, och fick springa ihjäl oss ut och in i alla affärer för att hinna innan 20:00 då dom stänger. Det gick helt okej, och vi hittade det vi behövde. Petra skulle köpa present åt sitt lilla gudbarn som precis fyllt ett, det blev en liten hund/nalle sak som pratade som dom i affären inte kunde stänga av. Så jag tror att Petras hemresa med en sjungande påse som sa 'Krama mig' och 'Jag älskar dig' var ganska intressant.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: