19 december

Tumblr_mfakrxze2y1rptpjco1_500_large
 
Dagen har varit ovanligt seg (det säger jag typ varje dag...) men har på riktigt sovit halva dagen, och försökt hålla mig vaken andra halvan. Kan inte med ord beskriva hur trött jag är, men det är inte så konstigt, sover man ingenting på nätterna blir man trött. Och att jag inte sover har sina orsaker också. Iallafall, vanlig skoldag, dock kollade vi på film nästan alla lektioner. Efter skolan drog jag och Isatu till biblioteket (coolt) för att försöka skriva lite på våra rapporter som ska inlämnade imorgon, men som varken jag eller hon ens har börjat på. Om vi pluggade eller inte kanske jag inte ska skriva, men jag tror ni fattar vad som inte gjordes i det Röda Rummet vi satt i. Får försöka ta tag i det nu, hur det nu ska gå.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: