22 december

Två dagar kvar till julafton, vart är julstämningen? Jag känner verkligen inte att det snart är jul, belysningen har inte kommit tillsammans med känslan, men nu när vi håller på att klä granen hoppas jag att det ska kännas att det är jul.
 
Idag har jag inte gjort så mycket, mest vilat. SOv ut ordentligt imorse, och klev upp ur sängen eunr halv ett. Åt lite frukost och begav mig ut i snön för att ta med lilla Alfons på en promenad. Var ute i ungefär en timme innan jag börja gå hemåt. Väl hemma satt jag med framför tv:n tills jag och pappa åkte och köpte mat, blev tacos wiie! Och nu sitter jag i min säng och ska snart gå ut på en pw igen. (hurtig-poäng till mig) Det är tack vare min lilla Spoonie, hon är alltid ute så vill ju visa att jag också kan haha.

KOMMENTARER

- sabina

DU ÄR SÅ DUKTIG SPOONIIIIEEEE!

Svar:
Sandra Bergman

2012-12-22 @ 19:52:13
URL: http://sabinakjellhard.blogg.se

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: