4 december

Tumblr_med8ex1ip61qjvz2jo1_r1_500_large
 
Dagen har för det mesta varit bra. Lit ups and downs, men men. Vaknade runt kvart över 6 av att min pappa ringer mig. Han hade för övrigt ringt 13 gånger innan för att väcka mig, bra med ljudlöst Sandra. Sen tog jag och Karro bussen till skolan där vi skulle göra vårat motionspass kl. 07:00... Det gick faktiskt ganska bra, bättre än vad jag trodde det skulle gå. Inte nått jävla F här inte (wiiewiie). Sen rullade dagen på som vanligt.
 
19:15 var det dags för hockey. Jag och pappa hämtade upp Jenni och hennes pappa som också skulle med, mysigt, eller nått. Matchens första period spelade AIK väldigt bra, dom andra två, inte så jätte. Matchen slutade 2-3 till äckliga Färjestad. Dock hände en massa bra saker på Hovet, så jag gick därifrån med ett litet leende ändå.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: