Det här är ju löjligt

 
Tror inte att någon har missat det här, men jag ska skriva om det ändå. Alltså tycker folk, PÅ RIKTIGT, att man är rasist för att man vill vara utklädd till pepparkaka i Luciatåget eller över huvudtaget äter pepparkakor vid jul. Det hör ju för i helvete till julen. Pepparkakor och julmust är fan julens höjdpunkter (!!!!!). Han är utklädd till en PEPPARKAKA, en jävla kaka, inte något annat. Det är inte kränkande för någon, DET ÄR EN JÄVLA KAKA. Vad fan är det för fel på folk? Vi får inte sjunga SVERIGES nationalsång i SVERIGE, vi får inte säga jullov och nu får vi inte klä ut oss till pepparkakor? Jävla idioter.
 
Nu ska jag iallafall gå och klä ut mig till pepparkaka, sjunga nationalsången medans jag äter en hel burk pepparkakor själv och tagga inför jullovet.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: