Födelsedagar

 
Tumblr_mfn0r1bvnf1ree65ko1_500_large
 
Det känns som att jag firar mer födelsedagar än jul just nu, och idag var det dags igen. Älskade Jade Thirlwall fyller idag 20 år. Det är verkligen helt sjukt att min little muffins Jade är 20 år. Så därför är detta en lite extra speciell dag. Jade är en person som inspirerat mig väldigt mycket det senaste året, hon har lärt mig att man inte ska ge upp, även om det är mycket motgångar eller att man misslyckas dom första gångerna så ska man fortsätta kämpa tills man når dit man vill komma, och det är jag evigt tacksam för. Så grattis på födelsedagen älskade Jadey. - Och för er som inte vet så är Jade med i tjejgruppen Little Mix, ni hittar mer om dom under kategorin Little Mix-
 
Även min lilla smurfis Felicia fyller år idag, så grattis till mitt lilla hjärta också!

KOMMENTARER

- Sabina

Svar; har smsat dig nu. Ett nej betyder en Darragh och ett par skedar....puss!

2012-12-26 @ 21:33:59
URL: http://sabinakjellhard.blogg.se/

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: