Mistakes

 
Tumblr_mf89a5gtuu1qahj27o1_500_large
 
Alla har vi gjort misstag, alla har vi någongång sårat någon, men ibland undrar jag om det är något fel på mig. Är det folk runt omkring mig, eller är det jag som är dum i huvudet? Är det alla andra som tar illa upp, lätt blir sura eller ä det jag som är klantig? Säger saker jag inte borde säga, utan att tänka. Jag har gjort så jävla mycket misstag, saker jag ångrar mer än något annat. Saker som kan ha orsakat att jag kan ha förlorat den som betydde mest. Om jag kunde spola tillbaka tiden, då skulle jag göra det. Jag skulle hålla käften stängd tills jag verkligen tänk igenom det jag tänkt säga, om det verkligen är värt att säga det, om det verkligen är värt att riskera något så underbart genom att öppna min jävla käft.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: