Mitt 2012

Hur har ditt 2012 varit?
Både bra och dåligt

Största misstaget i år?
Alldeles för många.

Tror du att år 2013 kommer blir bättre?
Jag hoppas det.

Blev du kär i år?
Nej

Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma?
7/4
 
Vad är din största framgång 2012?
Har nog inte haft någon
 
Bästa köpet?
Måste säga mitt säsongskort till hockeyn

Vad spenderade du mest pengar på?
Inget speciellt

Vilka sånger kommer påminna dig om 2012?
Gangnam style, Oath, Call Me Maybe, WMYB, Lego House, Drunk, Wings osv.
 
Vem har du umgåtts med mest?
Moa..
 
Bästa minnet från 2012?
Måste nog säga Ed Sheerans konsert med Sabina och Isabelle. Men också Nicki Minaj's konsert, att se killarna live på X Factor och att träffa Viktor Fasth.
 
Har du haft ett förhållande under 2012?
Nej

Är det något du saknade år 2012 och vill ha 2013?
Lycka

Vad önskar du att du gjort mer 2012?
Tänk på vad jag gjort och vad jag sagt.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Alla misstag

Favoritprogram på tv?
Svenska Hollywood-fruar

Största musikaliska upptäckten?
Ed Sheeran och James Arthur.

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
London-resan.

Vad gjorde du på din födelsedag?
Var med Moa..

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Allt skulle ha kunnat göra mitt år bättre.

Vad fick dig att må bra?
Väldigt få saker

Vem saknade du?
Mina gamla vänner

De bästa nya människorna du träffade?
Thilda, Sabina och Isabelle (Vet inte om det var i år eller inte?) Carro, Felicia (!) och även Moa. Bam och en massa andra från Hovet!

Vad vill du säga till dig själv inför 2013:
Sluta med det du håller på med, se det positiva, gör det som gör dig glad, njut av London-resan med Felicia och le.

KOMMENTARER

- Sabina

Varför är vi så dåliga på att komma ihåg?! Haha! Vi är såååå roliga spoonie. <3

2012-12-31 @ 10:26:29
URL: http://sabinakjellhard.blogg.se/

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: