Vad som hände.

 
Har fått många kommentarer om det här som jag valt att inte publicera för att jag inte velat skriva om det. Men eftersom att dom fortsätter rulla in, så tänker jag nu förklara ur min synvinkel på det hela.
 
Som alla nog vet stod jag och Moa varandra väldigt nära, hon var min bästa vän, min tvilling. Men saker förändras och personer förädras. jag vet inte riktigt vad som hände, vi gled ifrån varandra, slutade prata med varandra av olika anledningar som bara hon och jag behöver veta. Kanske behöver vi en paus från varandra efter att ha umgåtts så mycket, kanske hittar vi tillbaka till varandra, jag vet inte. Och jag skulle ljuga om jag sa att jag inte saknade henne, men just nu har vi inte någon kontakt och jag vet inte vad som kommer att hända.
 
Så, nu vet ni alla hur det är, och varför hon inte varit med på min blogg den senaste tiden. Inga fler kommentarer om det nu, tack.
 
 

KOMMENTARER

- Sabina

<3

2012-12-31 @ 10:25:38
URL: http://sabinakjellhard.blogg.se/

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: