Write it on the skyline

Tumblr_ma4k6ayv9f1qe6fhso1_1280_large
 
Vid halv åtta tog jag upp telefonen och skickade iväg ett sms till Sabina. Vi pratade lite och det slutade med att hon sa att hon skulle ut på en pw (som hon för övrigt gör 5 gånger om dagen den hurtiga jäveln) så jag bestämde mig att gå ut också. Få rensa tankarna lite. Styrde stegen mot Sara för att kidnappa hennes lilla vovve. När jag väl kom dit bestämde hon sig för att följa med också. Så det blev en promenad med massa prat och lite turer ner i snödrivorna för oss båda. Efter ungefär 40 minuter började hon gå hemåt och jag fortsatte att gå 20 minuter själv. Kom hem helt blöt, men värt det var det verkligen. Sara är så jävla bra, hon vet precis hur jag känner, hon är som en storasyster.

KOMMENTARER

- sabina

Haha! Powerwalks är det bästa som finns. Att leva i en värld med sina egna tankar och härlig musik är gött!
<3

2012-12-22 @ 16:57:19
URL: http://sabinakjellhard.blogg.se

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: