Rebecca Ferguson

Dagen var helt underbar. Med underbara tjejer och massa kändisar. Började med att vi såg André med sina kompisar på plattan, jag och Linn kanske fangirlade lite mycket... men vafan...
Men andleningen att vi drog in till stan var för att leta reda på Rebecca Ferguson som är i Sverige. Hon kom hit idag och åker hem imorgon igen. Vi gick runt i hela stan i ca. 4 timmar och letade på olika hotel osv. Till slut tweetade 1DSonyMusicSE vilket hotel hon bodde på, och snabbt som fan tog vi tunnelbanan och sprang dit. Där satt vi i kanske en och en halv/två timmar innan hon äntligen kom ut. Och shit va vacker hon var. Hon hade lite bråttom iväg till sin spelning så vi fick ''bara'' autografer och inga bilder, men jag har träffat henne och det räcker gott och väl för mig. Kommer nog aldrig glömma den här dagen, den har vart bäst!




Så jävla surt att vi inte ens hann ge henne lappen, Elin började gråta och jag höll på, haha...

Såå vacker!

Bästa tjejerna <3

Den första bilden är tagen av mig, resten har Sofia tagit. (Kommer lägga upp bild på autografen sen)

Om det är nått ni undrar så är det bara att kommentera, fick rätt många frågor på facebook!

KOMMENTARER

- ElinSkantz

Hehe känner mig lite tragisk xD



Bästa dagen med bästa tjejerna! Love you <333

2012-02-02 @ 07:53:54
URL: http://skaantz.blogg.se/

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: