Svaren på frågestunden

idun1D:
vem älskar du mest i HELA världen, du får bara säga EN!?<3 Svar: Jag vet faktiskt inte... men min Farfar tror jag!
om alla i hela världen skulle dö utom du och en annan, vem skulle dem andra vara?! <3 <3 Svar: Jag och Akon!

Sofia:

1. Favorit film? Svar: Taken
2. Favorit låt? Svar: WMYB, I should've kissed you - 1D, End up here - Cher Lloyd, Lego House - Ed Sheeran
3. Favorit....läsk? Svar: Fanta all the way!
4.(Nu när vi ändå har favorit temat...) favort....grönsak? Svar: Maaaajs!

Cassandra Svensson:

Vilka är dom 2 finaste på jorden, en tjej och en kille? Svar: Elin Karlsson & Niall Horan
Vad tycker du om dig själv? Svar: Hatar mig själv just nu.
Hur länge har du gillat One Direction? Svar: Sen 4 Oktober (Kalla mig ett nytt fan, idc. Jag älskar killarna lika mycket som alla andra directioners.)
Har du sett Little Mix live nångång? Svar: Nepp har aldrig vart i England och sett TXF..
Favoritklädesplagg? Svar: Munkjackor!
Favoritmat? Svar: Kööött
Favoritlåt i hela vääääärlden? Svar: Sorry, Blame It On Me - Akon
Vad tycker du om mig? :DDDDDDDDDDD Svar: Du är helt underbaaaar, vill träffa dig nununu
Sista frågan, vad tycker du om 1Dswe fanchatt? Ärligt svar :D Svar: Älskar många där, men vissa är ju bara störda och IQ-befriade-.-'
Kraaaaaam<3


sabina:
FUUUUUCKING SPOON! DU ÄR EN FUCKING SPOOOOOOON!
Kommer du vara med på Ed eller? (jag har hört att man får går även att man är yngre om man går med en 18åring...haha) Svar: Jag tror det! Mamma sa inte nej, så jag tror deeeet! :D
Darragh eller Niall?! ;) Svar: Asså fu Sabina.... Meen måste säga Niall såklart!

Fanny:
Är du kär (inte 1D)? Vem? Svar: Ja, i Niall. Men nej... inte kär..
Vrf vill du inte spela med dam? Svar: Jag passar inte in där
Godaste maträtten? Svar: Nått med kött :P
Godis eller chips? Svar: Beror på humör och dag!
Älskar dig! <3

Alva Styles :):
1. Har du bra betyg i skolan? Svar: Njaa... kunde haft bättre, men kunde haft sämre också!
2. Vad är din hobby? Svar: Staaalka kändisar (lol), spela basket och allt som handlar om hundar!
3. Vem gillar du mest efter Niall? :) Svar: Darragh :P Haha nej, jag vet inte!
4. Favoritfärg? Svar: Rosa och svart
5. Beskriv dig själv med 3 ord!!! :) Svar: Sinnessjuk, galen och normal! (NOT)


Olivia Byström jaaaaaaaaaaag är bäst, hihihih:
1. Vad önskar du dej i julklapp? Svar: I år... emh vet inte..
2. Favorit låt? Svar: Står där uppe!
3. En jobbig vana? Svar: Jag biter på naglarna...
4. Bästa vän? Svar: Elin, Jenni och Anna tror jag
5. Bästa klädesplagg? Svar: Munkjackor!

Elin:
Hur kunde du bli sååå besatt av Onedirection? Svar: Jag vet inte... dom är bara bäst!
Varför just Niall? Svar: För att han är bäst, snyggast och helt underbar!
Skulle du kunna färga håret blondt? Svar: Inte frivilligt.
Vilken kroppsdel eller nåt sånt är du mest nöjd med? Svar: INGET.
Jag saknar dig, saknar du mig? O.o Svar: SAKNAR DIG MEGAMYCKEEET!
Mac eller Pc? Svar: Beror på... för det mesta, Mac
Puss, älskar dig barndomsbestis

Alva:
Varför är du så underbar? Svar: Nutte du är
När vi föder ett barn, vad ska det då heta och ska vi sno Dilevas klänning och sätta på barnet? Svar: JA! Det ska bli en Mini-Di Leva. Och den ska heta Thomas Leif Di Leva Bröms Bergman!
Och gillar du killar dom äter riskakor? :D Svar: Ja, oerhört sexigt!
När sker vårat bröllop? Svar: Inatt!

Anna:
e du sur på mig? :'/ Svar: WTF?! Nee?
DU JU LAV MI?!?! Svar: YES AJ DO
är jag anna eller majs för dig??!!?!?!!? Svar: Du är Cornie.
Är jag en omogen pungråtta? Svar: Ja.
gillar du majs? Svar: Remember the tacoooo?
BRUKAR DU ALLTID HA DAMP MKT MAJS PÅ DINA TACOS?!?!? Svar: JAAAAA!! Nått fel med det eller?!
vill du träffa mig i helgen!??!?! Svar: Kanske.... kanske inte........
saknar du mig!??!+? Svar: Jaa.... :(
är jag tråkig?!?!?! Svar: Nööö... ibland... nee lite...


Det va alla frågor... lite lame, men whatever! Puss på er!




KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: