Awesome

Dom kommande två veckorna kommer nog bli sjukt grymma.
Det är 3 dagar kvar i skolan den här vecka, sen är det helg och studiedag. Då ska jag (på söndag) sova på Daaagiiis med Petra och sen öppnar vi på måndag. Men på dan på söndagen ska jag pka in till stan med Astrid, Sara och kanske Zara för att försöka träffa Adam (Lambert) som kommer till Stockholm sent på lördagen!
Sen nästa fredag kommer Alvaaaaaaa! Fyfan vad jag saknar den bruden asså! Hon ska sova är fredag-söndag och då ska troligen Zara också sova här. (På lördagen) Grejen är att Alva bor i Göteborg så vi träffas typ aldrig, så det ska bli sjukt kul att hon kommer upp hit, och hon stannar en vecka!


KOMMENTARER

- Alva

NAAAAWWWWW :'D :'D :'D SAKNAR DIG BAJS MYCKET DIN BAJS! hahhaa! :D omfg va kul vi kommer att ha!!! omg jag dööööööör!!!

<3333

2012-01-31 @ 19:45:13

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: