17 Juli

 
Dagen började med att jag försov mig över 2 timmar, vilket är så typiskt mig. När jag vaknade var klockan 09:43 och 10:00 skulle jag möta Moa i Slussen. Det första jag gjorde när jag vaknade var att kolla telefonen där hon smsat mig, och skrivit till mig på både Twitter och Facebook. Vi bestämde då för att träffas en timme senare. Jag hade lovat Robban att gå ut med Bowen också, så han fick åka med till Slussen och möta Moa. Bra med lite bussträning för honom som är så rädd.
Sen åkte vi hem, och gjorde i princip ingenting. Lekte med bebis-paddor som min tomt kryllar av, gick till Östra och badade med Bowen och kollade på Ghost Whisperer, har inte funnits så mycket mer att göra då det bara regnat nästan hela dagen.
Moa tog som vanligt 19:59-färjan hem, och det är alltid lika tråkigt när hon går på båten. Som tur var kom pappa (helt random) ner och sa hej då på moppen så jag fick skjuts hem, vilken dåre alltså. Dagen har som vanligt med Moa, varit helt underbar, och jag saknar henne redan.

KOMMENTARER

- Sabina

Svar; JAAA! Men den är ju ändå inte bra :((( <3

2012-07-18 @ 18:03:17
URL: http://sabinakjellhard.blogg.se/

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: