6 Juli

 
Vaknade runt 12 idag av att pappa ringde och väckte mig, han ringde för att säga att jag skulle möta honom i Forum halv två för att fixa mitt bankomatkort som inte funka. (Anledningen till att jag sov så länge var att jag som jag skrev spelade Mario Kart haha, till klockan fyra ungefär..) Jag fick lite panik när jag såg vad klockan var, och hoppade in i duschen så fort jag kunde. Slutade med att jag kom fram till Forum 13:52 där pappa väntade på mig. Vi fixade kortet och allt gick fort och utan problem.
Efter det och en liten sväng till polisstationen kom Cornie och vi gick runt i Forum till klockan fem då jag tog bussen hem. Fick med mig ett par shorts, ett nagellack, nagelolja oh en ögonfrans-böjare hem. Lite små skit-saker. Men jag är nöjd ändå.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: