Hockey eller basket

 
Hockey eller basket? Frågan som tydligen ska ta så lång tid att få svar på.
Vet inte om jag skrivit det på bloggen, men jag och Moa ska köpa säsongskort tillsammans (ja, till hockeyn då såklart) men matcherna är ju på kvällar och helger, samma tid som mina basketmatcher och träningar. Där har vi problemet, jag måste alltså sitta med mitt egna och AIK's match-schema och tränings-schema och planera vilka matcher jag kan gå på och inte. Jag känner på mig att det här kommer bli så sjukt svårt att välja då jag varken vill missa hockeyn eller basketen eftersom att hockeyn är med bästa Tvilling och basketen har jag lovat mig själv (och pappa) att satsa rejält på den kommande säsongen.
Jag får se hur svaret på denna fråga lyder, och när jag vet helt säkert kommer det upp här på bloggen.

KOMMENTARER

- Moa Larsson

Oavsett vad du väljer att göra älskade vän, så stöttar jag dig. Jag står bakom dig vilket val du än tar. Jag älskar dig.

Svar: Jag älskar dig, mest.
Sandra Bergman

2012-07-01 @ 23:15:49
URL: http://moafidelie.blogg.se

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: