Moppejävel

Pga min trasiga dator så blir det ännu ett bildlöst inlägg, hemskt ledsen för det.
 
Iaf, dagen har spenderats än en gång med min bästa tvilling. Det har som vanligt hänt sjukt mycket när jag varit med henne. För det första åkte vår buss fel och skulle sedan göra en U sväng. Inte så lyckat, sen backade den upp på trottoaren så både trottoaren pch bussen gick sönder, dock var det bara jag och Moa som märkte det. Haha. Nästan hela bussens bakdel var uppriven och avgasröret var av. Lyckat.
 
Sedan när vi skulle gå till båten bestämde jag mig för att ta moppen, inte så smart då jag tog sönder den efter typ 300 meter och fick praktiskt taget dra den hela vägen dit, då ringde jag pappa som efter en halvtimme fick igång den igen.
 
Nu är jag hemma igen, halvt uppäten av myggor, men annars är jag nöjd med dagen. Tiden är alltid underbar när man är med Moa.
 
 

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: