29 Juni

 
Vaknade imorse 06:14 av att Clara skäller som en jävla galning. Hon var tydligen väldigt kissnödig trots att hon varit ute fyra timmar innan. Hon hade dessutom hoppat upp och sovit i min säng när jag somnat, den hunden alltså.
När pappa kom hem från jobbet åkte vi till Forum och kollade vad vi skulle göra med min krossade iPhone, jag ska lämna in den på måndag och får tillbaka den 3-4 dagar efter. Och ska jag vara ärlig så kommer jag inte överleva. Jag klarar knappt att vara utan den i en timme.
När vi sedan kom hem skulle jag ''hämta'' Clara hos farfar (som bor granne med oss) hon hade alltså suttit uppe hos Farmor och Farfar medan vi var borta, och när jag då skulle hämta henne satt hon i farfars knä. Det måste vara det gulligaste jag sett på länge.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: