Dagarna som gått

Hej, har knappt bloggat nått dom senaste dagarna förutom lite mobilbloggning. Ska försöka komma igång igen nu, uppdatera varje dag när Sabina det mongot, har fixat bloggen.

-

Iaf, i måndags var det vanlig skoldag. Efter skolan åkte jag och Karro till Hovet/Globen och allt som ligger där för att hämta ut min Nicki Minaj-biljett. Jag är så jäääävla taggad, på fredag, då blir det Nicki med bästa tjejerna. Längtar!


I tisdags slutade vi skolan vid lunch. Då åkte jag till Dagis där jag och Petra stannade till ungefär 4, då åkte vi hem till Elaine och Elin. Dels för att träffa Elin för herregud vad jag saknar den människan! Och dels för att träffa valparna! Ambra och Kilroy har fått 3 underbara små bebisar. Galet söta!







Finaste Dizzy!

Lilla Bebis Agaton!

-
Idag har jag helt seriöst typ sovit hela dagen. Jag och Petra åkte tillbaka och sov på Dagis efter att vi varit hos Elin och Elaine. Så imorse/idag har vi legat inlåsta på Dagis och kollat på en massa serier och filmer och sovit en massa! Det är ungefär det som hänt den här veckan! Hörs imorrn, puss!

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: