Min ögonsten

 
Jag har ägnat alldeles för lite tid åt mitt lilla hjärta den senaste tiden/året. Jag har varken haft tid, lust eller vilja att lägga ner min tid. Men sen kom det en tjej, en tjej som ändrade det, den tjejen heter Moa, även kallad min tvilling. Med sina tolv kaniner har hon inspirerat mig med att om man lägger ner tid och bryr sig så får man kärlek av dom små djuren tillbaka. Jag är väldigt glad att hon gjorde det. Sen hon var här första gången så har jag suttit ute hos honom nästan varje dag, och när jag sitter där vill jag aldrig gå in igen, jag vill aldrig lämna den lilla hagen. Och jag har fått bevisat för mig själv hur mycket den lilla krabaten faktiskt betyder för mig.

KOMMENTARER

- moa larsson

Jag är glad attt jag har kunnat inspirera dig, glad att jag har kunnat tillföra någonting. Kaniner är underbara djur, kaniner är helt underbara. De är om man spenderar tid med dem, ens bästavänner för livet. Du är en fin person, och Bosse är en fin kanin. Perfect match. Jag älskar dig <3

2012-06-29 @ 23:04:33
URL: http://moafidelie.blogg.se

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: