Svar på Frågestunden

Hur länge har du spelat basket? - 6 och ett halvt år ungefär
Vad får du ofta komplimanger för? - Mina ögon, ögonfransar och hår för det mesta
Snyggaste killen du vet? - Åh fan, kan inte välja en... Men typ... Shemar Moore, Viktor Fasth och Daniel Bång!
Nått haff? Isf vem? - Alltså... hehe jadu, vet inte riktigt vad det är om jag ska va ärlig, kanske? ;)
Om du fick vara en person för en dag, vem skulle du vara? - Oj, finns många, men tror fan att jag vill vara Uncle Simon, han är bara så jävla cool!
Om du va kille för en dag, vad skulle du göra? - Haha.. Runka, kissa och ligga!

Vad du tycka ÄÄÄRLIIIGT om moi?? -
Du är helt underbar och jag älskar dig otroligt mycket min bästis-fästis
Mig eller majs?? HUH HUUUH HUUUUUHHH??? - Ehm, samma sak, eller?
Vad är jag för dig?!?!? ;) - Du är min lilla Cornie
När vill du träffa mig igen?? - Typ nu. Vi har mycket att prata om!
Du ju lav mi? - Föralltid!
Ostron eller kanel? - Usch... inget.. Men om jag måste välja, så kanel, hatar skaldjur
Bäver eller cådy simson? - Syftar du på Bieber nu? För isf, Cody! Om du syftar på djuret, Bäver! ;)
Ajfån eller datåårrr? - AJFÅN!
6 tår eller 6 fingrar? - 6 fingrar... Hatar fötter och vill inte ha mer tår...
vad ere BÄSTA med moiii?? :3 MOAHAHAHAH - Allt
jag älskar dig även om de inte va en fråga <3<3<3<3<3 - Lavio tooo!

Vilken skola går du i? -
Myrsjöskolan
Vad tycker du om din klass? Är den bra/dålig? - Alltså haha... Den är väll helt okej typ.. Kunde vart tusen gånger bättre dock!
Ska du på One Direction's konsert i London? - Yepyep, troligen 2  :))
Favorit i One Direction? - Att fråga det är som att fråga en mamma vilket som är hennes favorit-barn... Men har en lite extra stor crush/kärlek på/för Niall
Vilka kändisar har du träffat? - Världsstjärnor: Ed Sheeran, Rebecca Ferguson, Hot Chelle Rae, One Direction, Adam Lambert och Jedward. Svenska kändisar: Norlie & KKV, Viktor Fasth, Daniel Bång, (och en massa andra från mitt älskade lag) Kommer inte på några fler... Men dom här iaf!

Hur går det i skolan? -
Åt helvete...
Vem är snyggaste killen i skolan? ;) - Oh damn you... Det finns en men har ingen aning om hur gammal han e, vilket lag/klass eller vad han heter... haha
Vad händer under sommaren 2012? - Sommarjobb troligen, träning, basket, Alby hoppas jag, Cypern/Grekland, och sen bara chilla galet!
Favoritartist/artister förutom 1D? - Ed Sheeran, Olly Murs, JLS, The Wanted, Little Mix, Cher Lloyd, Pitbull, Nicki Minaj, Hot Chelle Rae och såklart, Akon!
När ska du fixa moppekortet? - Bra fråga... Ingen aning... i sommar kanske? Satsar dock mer på jägar-examen för tillfället! (Puss, saknar dig min fina)

Hur sminkar du dig? -
Hur? Haha jadu.. som alla andra antar jag? Nejmen, med typ puder, mascara, eyeliner och ögonbryns-penna!
Hur fixar du håret? - Fattar inte vad du menar... jag gör typ inget? Det skulle väl vara typ att platta det någongång ibland?

Varför uppdaterar du inte din novellblogg? -
Shit den hade jag glömt bort att jag hade... Haha, ska göra det när skolan slutar, lovar!
Hur går det med fucking "darragh" spoon killen? - Oj, inte snackat med han på skitlänge! Så inte så bra antar jag ;)
Saknar du mig? - Varje dag!
Bästa låten just nu? - R.I.P - Rita Ora
Sämsta? - We Are Young, sönder-spelad!
Call me maybeee? - Hey I just met you! I will spoon-buddie, I wiiiill!

Vad är viktigt för dig när du väljer bloggämne? -
Inte så mycket... Skriver bara om min vardag och allt som hör till typ
Hur känns en rikigt bra blogg? - Seriös! Inte massa trams och skit
Vad tror du att du bloggar om, om fem år? - Jag hoppas att jag bloggar om antingen mitt hunddagis som jag vill starta eller min kennel som jag vill bygga upp!
Vilka är de största problemen med att blogga? - För mig, är det att det ofta blir oseriöst..
Hur tror du andra uppfattar din blogg? - Dom som läser den borde ju antagligen tycka att den är bra eller nått, för liksom, dom läser den ju? Och jag hoppas folk gillar den :)

Vem är snyggast i AIK ishockey? -
Ja nu har ju mina älsklingar dragit... Så måste nog säga Blomdahl, Lillieström-Karlsson eller nya Broc Little!
Vem är bäst i AIK ishockey? - Fredrik Carlsson, Patric Blomdahl och Dicken såklart!
Vad vill du göra i framtiden? - Starta mitt eget hunddagis och/eller en egen kennel!
Om du fick välja ett land att bo i förutom Sverige vilket skulle det vara? - London eller Irland just nu, men är ganska nöjd med Sverige faktiskt!

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: