10 Mars

Godmorgon, och nej jag vet inte vad jag gör uppe såhär tidigt på en lördag..?

Uppdateringen har inte varit bra och kommer inte vara det en vecka framåt. Jag var sjukt förra veckan och missade 2 prov, vilket betyder att jag har 4 prov den här veckan som jag måste plugga till, och jag har inte pluggat till ett enda... ooops.
Anyway, just nu sitter jag och kollar på MTV, One Direction var med nyss, och jag erkänner, jag fangirla lite (som alla andra gånger jag hör eller ser dom). Ska äta frukost snart, är sjukt hungrig. Halv 11 blir jag hämtad av Göran så ska vi åka hem till dom och jag ska hjälpa lilla Wilma skaffa Facebook, hur gulligt? Jag ska inte göra det här inlägget längre nu, ha en bra dag allihopa!


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: