18 Mars

Hej alla!

Jag hann inte blogga innan jag åkte imorse. Familjen åkte nämligen ut till Tyreö strax innan halv 9 imorse. Min lillsyster skulle spela sin absolut första match. Det var ungefär som en liten mini-cup, dom spelade 2 matcher totalt. Förlorade tyvärr båda... Men tjejerna var glada ändå! Och det var roligt att se. Jennifer gjorde 2 mål så hon var glad, och vi var stolta!


Hon hade desstom mitt nummer (4), så det såg ut som en liten jag för några år sedan!

Om typ 45 minuter ska vi åka till Bubblan (Elin) och fira hennes storasyster som fyllt år. Bara det att... jag och pappa typ kommer vara fett osociala... AIK möter Luleå på borta-plan och om dom vinner går dom vidare till Semi-final och matchen går på 4:an... Så vi kommer sitta där och kolla på hockey... Sorry people..



KOMMENTARER

- Matilda Engström

Sv. Tack för hjälpen ang. Iphone-Skalen! :)

2012-03-18 @ 18:52:17
URL: http://matildaengstroms.blogg.se/

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: