31 Mars

Dagen har vart grym hittils. Vaknade vid 9, halv 10 någongång, satte på PLL en stund, sen vid 10 gjorde jag frukost och fortsatte att kolla på PLL när jag åt, sen vid halv 11/20 i 12 började jag gör mig i ordning, platta håret, sminks amig osv, för att ta bussen in till stan för att träffa Isabelle och henne kompis. (Men fick skjuts av pappa till Orminge, tack pappsi). Träffade dom i Slussen vid 1 och sen gick vi runt lite i Gallerian och på Drottninggatan, Isabelle köpte lite 1D-saker och en Ed Sheeran-skiva (Jag vill också haa!) och hennes kompis ett par skor. Sen åkte vi till forum, där dom handlade lite kläder och sånt. Sen satte vi oss på Barista och fikade innan vi åkte hem. Kom hem runt 5, och sen dess har jag inte gjort nånting. Ska kolla lite på PLL sen ska familjen och jennifers kompis Nora ut och äta på resturang. mysigt. Nu blev det här inläget jättelångt, guldstjärna till er som orkade läsa!


Isabelle shoppar upp alla sina pengar.


Kolla va vi hitta på Media Markt... hehe


Hehe ändrade bakgrundsbild på Teknik Magasinet's telefon, nemen åhh så busigt!

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: