4 Mars

Godmorgon!

Är så sjukt trött efter gårdagen! Jag gick/sprang runt i 10 cm klackar från 16.00 till 23.30, jag satt inte ner en enda gång under dom timmarna! Fan va ont i fötterna jag hade! Men gud så värt det! Jag kom in på Ed's konsert, fick kram och bild, och han signerade min tröja! Scooore!
Efter konserten och allt tog alla tjejer (Rebecka, Sabina, Isabelle, Mathilda, Evelina och några andra jag inte har en aning om vilka det va) tunnelbanan, jag Sabina och Isabelle hoppade av vid Slussen och tog bussen mot Orminge där mamma hämtade oss. Vi kom hem runt halv 1, och sen satt vi ute i stugan till typ halv 3- 3 och kollade på bilder och klipp från kvällen, sen somna vi.

Och Sabina och Isabelle skulle iväg till Hovet och köa till TXF och jag skulle med, men ångrade mig när klockan ringde kvart över 5... Och nu sitter jag och försöker ladda upp alla videor på yt men internet laggar bäver... Vi hörs sen folket!


KOMMENTARER

- felicia Fischer

fin blogg, checka gärna in min!

2012-03-04 @ 17:29:13
URL: http://felles.nu

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: