Chill dag

Dagen har vart chill men jobbig hitills. Provet gick bra tror jag, vi fick för lite tid enligt mig (och typ alla anda). Men jag hoppas det gick bra iaf.
-
Nu har vi spanskalektion. David är sjuk så vi har vikarie. Chill dudes. Orkar inte jobba heller. Sen är det slöjd och jag slutar halv 4. Segt. Va händer idag då? Typ inget, lite plugg och träning, intressant må jag säga. Höh ne. Jaja, vi hörs senare! Ohh juste, 6 dagaaaaar! Hej då!


Saknar, men i helgen får jag träffa Isabelle iaf, weeey!

KOMMENTARER

- sabina

jag saknar dig, jag saknar dig, jag saknar dig. BUDDIE. JAG SAKNAR DIG! (Isabelle ska krama om dig från mig, påminn henne om det) <3

2012-03-29 @ 14:43:19
URL: http://musikmongot.blogg.se/

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: