Dialog

Idag på sista lektionen (egentligen alla efter lunch) var vi ''lärare'' till femmorna i vår skola. Vi hade olika matte-stationer. Och det blev så sjukt awkward när näst sista gruppen kom. Jag sat och ''gjorde rent'' mitt 1D-skal för det va så sjuk smutsigt. Då en av femmorna säger,

Killen: Gillar du One Direction?
Axel & Patrik: *Dör av garv*
Jag: Ömh... Äh aa lite kanske
Axel: Det är det enda hon skriver om på Facebook..
Jag: Det är inte sant!
Axel: Minst en status om dagen om dom. Dessutom ska hon åka ända till London bara för att se dom?!
Patrik: *Fortsätter garva*
Killen: *Kollar på mig som om jag va dum i huvudet*
Jag:

image

image


KOMMENTARER

- Karolina Green

Axel har rätt, det är det ändå du skriver om! HAHHA

2012-03-15 @ 20:01:14
URL: http://karoliinagreen.blogg.se/

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: