Fuck 8:an

Alla har alltid sagt att 8:an är sjukt jobbig med mycket plugg och prov osv, men jag trodde aldrig att det var såhär mycket! Den här månaden är K A O S. Så jävla mycket prov, på riktigt, jag orkar inte. Jag vill typ gräva en grop och ligga där och sen komma fram när jag startat mitt eget hunddagis. Och ja, jag är seriös.

Och nu ska jag klaga lite, den här månaden har jag:

* Matteprov (Bråk & %)
* Spanskaprov
* Matteprov (Myrsjonella)
* SOprov (Religion)
* Matteprov (Kängurutävling?)
*NOprov (Kroppen)

* Inlämning av NO-rapport
* Redovisning om kroppen
* Engelska test/prov

Jag har säkert glömt något... men det här är bara Mars! Och sen klagar dom på att vi inte tränar och inte sover. Hur fan ska man hinna med det? Fan vad arg jag blir. Skolan, dö.

image


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: