I'm back on track

Hej!

Fan vad längesen det va jag bloggade! Det har hänt såå mycket, både roliga och tråkiga saker.. Vi kan ju lista lite snabbt,

1. AIK är klara för slutspel! (WOOHOO)
2. Min halsduk blev signerad (Har sparat platser åt dom bästa nu!)

3. Sabina & Isabelle kommer hit idag! TJOOHOO
4. Jag har bott på Dagis med Petra sen i söndags! (6 dagar)
Aa det va dom roliga, sen har vi dom andra
1. Elin har sålt Dagis... Jag grät hela onsdagen (Det var hennes sista dag)
2. Jag kanske inte kommer in på Ed... Jävla fitt-klubb!
Aha.. det va bara 2, det va ju bra!

Nu ska jag duscha, sen hjälpa pappa lite på tomten så jag får med mig honom till Ed! Sen klockan 3 ska jag möta Isabelle & Sabina vid Centralen, skojjj! Hare gött gott folk!

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: