Min helg i bilder

Fredag:

Jag och Elin satt utanför Jedwards hotell och frös i 2 timmar, sen när dom kom tog dom kort med ett fan för dom frös, men jag fick några bilder på dom iaf.
Sen efter det åkte vi och mötte upp Jessie och Emy.

Hemma hos Emy när vi åt middag runt 10-halv 11
Lördag:

Vi vaknade runt 10 och åt frukost. Sen runt 12 gick jag och Elin till tåget och Jessie gick hem (Tror jag?)

Väntar på tåget.

Weeey!

Roslagsbanan, yeah buddie

På tåget påväg in till stan!
Sedan vid 5 spelade vi match mot Blackeberg (Vi vann) och efter det kom andra Elin (Bubblan) hem till mig (Båda sov över).

Kollar på film (Förortsungar, haha!) vi alla somnade innan filmen ens var slut, runt 12, sjukt tidigt haha!
Söndag:
Vi vaknade runt 10, och låg och segade till halv 1, typ kollade på Disney och skit. Sen vid kvart över 1 tog Elin (S) bussen hem och jag och Elin gick till våra kompisar för att kolla om vi kunde ta med deras barn till parken.

Vi var hundvakt åt Bowser idag, för våra grannar var borta.

Älsklingen!

Elin tar söta ego-pics

Elin plattar håret

Söta.

Det blev ingen park, så vi bestämde oss för att åka till Orminge och tog med oss Bowser.

Fulaste outfiten i Orminge.

Min!

Älsklingen när vi väntade på bussen hem

På bussen hem

När vi kom hem åt vi (våfflor, nomnom) och sen hade vi så tråkigt så vi gick ut och hoppade studsmatta(Haha!)

Helt normal...

Elin åkte hem vid 7 så då gick jag ut (Helt forever alone) och gick, var ute lite längre än en timme, och hann då ramla och faila i en backe framför en kille i min skolan, skrapa upp hela knät och allt. Smaaaart.
När jag kom hem hoppade jag in i duschen, sen pluggade jag lite, och nu ska jag kolla på PLL, vi hörs senare, puss!


KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: