Muppen & Mongot

Grejjjjt helg det har varit. Sov hos Cornie igår, hade lite allmänt skoj osv, vaknade hos henne, åt frukost, gjorde mig i ordning och allt sånt där skit man gör innan man går utanför dörren. Sen tog jag bussen till Eriksvik där jag mötte upp min Bubbla (Elin) och sen åkte vi hem till moi. Kollade på film, störde grannarna med sjukt hög musik (Förlåt farmor) och hade lite allmänt mys. Sen kom Sara och Affis och vi satt och snacka lite innan hon drog igen. Sen vid 7 drog Elin hem, och sen dess har jag försökt plugga... Har inte gått så jättebra.. Men men, nu ska jag fortsätta försöka plugga, så hörs vi kanske ikväll. (Och juste, Taken går på TV idag, bästa filmen nånsin, missa inte den!)

Hej tjejer.


KOMMENTARER

- Babbbii

JAG ORKAR INTE MED ER! Älskar att ni är lika konstiga som jag <3

2012-03-11 @ 21:21:40
URL: http://biiancaaeriksson

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: