Uselt

Den här matchen var den sämsta någonsin. Dom spelade verkligen inte bra, hjälpte inte Fasth över huvudtaget, och han var så jävla pissed offf. Han drog till och med på sig en utvisning på 2 minuter när han fällde en Skellefteå-spelare. Han lämnade plan (bytte mot Svensson) och spelade inte ens halva sista perioden. Han gick ut ut ''hallen'' kastade klubban och hjälmen, sparkade även på någon som jag inte såg vad det va (?) när matchen var slut. Men jag förstår honom, laget hjälpte honom inte alls.
Dick var inte heller med så det gjorde bara saken värre, och dom drog på sig mycket onödiga utvisningar osv...
Så nu ska jag lägga mig och va arg framför PLL, för imorrn ska jag träffa Isabelle och hennes kompis. Gud vad jag saknat henne! Aja, vi hör sen!

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: