10 sanningar om mig

- Antalet hockey-crusher jag har är löjligt
- Viktor kommer alltid vara den hockeyspelare jag älskar mest vilket lag han än spelar i
- Jag är en enorm AIK-supporter, och mitt AIK-hjärta växer varje dag
- Jag ska på BB-live på söndag
- Jag kommer alltid älska One Direction vad som en händer även om jag inte pratar om dom
- Jag får halsfluss minst 3 gånger per år
- Jag har spelar basket i 6 och ett halvt år
- Jag är sjukt sarvig
- Jag litar inte på någon till 100%
- Jag hatar programet Teen Mom, det är äckligt.



KOMMENTARER

- sabina

SPOON BUDDIE. Åh, sitt nära en kamera på söndag då. SÅ ATT JAG KAN GLO PÅ DIG.



I miss yoooooooou! <3

2012-05-08 @ 17:46:19
URL: http://musikmongot.blogg.se/

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: