Helgen i bilder

Fredag: Efter skolan drog jag till dagisss

(Haha random? ↑ )

På kvällen drog jag och Petra till Ormingekarnevalen där vi även träffa Isatu. Och självklart skulle kissen med! (Mest för att Petra hade Flisan och jag också ville hålla i nått :P)

Sen åkte jag och Petra tillbaka till Dagisss där vi sov, mysii.

Lördag: Jag vaknade på Dagisss, åt lite, kolla på tv, rasta hundarna osv, sen vid halv 3 drog jag hem igen.

Mamma och pappa skulle på fest hos Göran och lillasyster skulle på ''kalas'' så jag fixade hennes hår osv.

När lillasyster hade åkt satt jag själv i 2 timmar och sjöng (skrek) massa One Direction låtar vilket resulterade i att jag inte hade någon röst kvar idag, vilket jag fortfarande inte har.

När lillasyster sedan kom hem kollade vi på Eurovision (oh yeah, badass-party hos oss!) GRATTIS LOREEN!

Hittade även min blivande man ↑

Söndag: Vaknade runt halv 1, gick upp försökte plugga lite osv, va ute och sköt lite på korgen och allt sånt där. (Underbart väder juu!) Sen efter maten gick la familia över till mitt andra hem (aka Bella och Jonas) för att fira Loke-Toke i efterskott. Stora pojken har blivit 5 år.


Nej inte random bild, tog faktiskt den påväg till Loke-Toke!

Gullungen öppnar paket!

Där kollade vi sedan på Eurovision en gång till (japp, badass-party igen!) sedan gick vi hem runt 9 och sen dess har jag ''pluggat'' och tvättat håret. Ska plocka undan nu, och hoppa i säng (ja, hoppa) ttyl babes puss!

 



KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: