Jag har hittat rätt

 
För en månad sen var jag 100% säker på mitt gymnasie-val, men för ungefär två veckor sedan fick jag ett mejl som fick mig att börja tveka. Jag har velat, tänk osv osv. Tankarna har snurrat i 180. 'Vad kan jag bli där?' 'Kommer jag in där?' 'Är jag tillräckligt bra?' Ja men ni vet, sånna tankar man får typ hela tiden. Och imorse när jag åkte till Gymnasiemässan var jag fortfarande osäker på vad jag verkligen ville, men när jag gick ut ut byggnaden klockan ett var jag helt säker. 100% säker igen, och nu känns det bara så självklart att det är Stockholm Djurgymnasium med inriktning hund jag vill gå. Nu finns det inget annat, jag har hittat det perfekta som passar mig rätt.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: