Alltid jag

 
Dom senaste dagarna har jag i princip spenderat hälften av min tid på Nacka Närakut. Anledningen till det är, jag är jävligt korkad. I fredags åkte vi dit med mamma och Jennifer för att kolla upp mitt fingret jag skadade på träningen i torsdags (som jag förövrigt inte skulle vart med på då jag har skadat foten också). Vi kom dit sent så röntgen va stängd för dagen så dom satte ihop mina fingrar på nått konstigt sätt och sa åt oss att komma nästa dag.
På lördag morgon vid 11 åkte vi åter igen till Nacka Närakut där jag skulle röntga fingret. Efter ungefär 2 timmar (som kändes som 2 veckor) fick vi äntligen svar att en benbit lossnat från mitt högra ringfingret. Helt seriöst, hur lyckas man? Iaf, då fick jag gipsa och imorgon ska vi till en hand-kirurg på SÖS. Han ska kolla på fingret och avgöra om en operation ska göras eller ej.
 
Om jag kan åka till Luleå på fredag är alltså oklart fortfarande...

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: