Brist på liv

Mitt namn: Sandra Bergman
Födelseår: 1997
Hur lång är du: 164,5 cm

 

Spelar du något instrument? Nej haha
Dina första tankar när du vaknar? 'Neeeeej'
Är du hungrig? Nej, verkligen inte
Vart befinner du dig just nu? I min säng
Biter du på naglarna? Ja..
Vad är du bra på? Helt ärligt, inte ett skit.
Har du några husdjur? Japp, en liten Bosse
Är du singel? Ja?
Vem är snyggast? I världen? Måste säga Viktor.
Vad vill du ha just nu? Vet inte riktigt
Ditt mål i livet? Starta en egen kennel eller hjälpa hemlösa hundar
Rädd för? Att falla tillbaka till samma mående som 8:an
Har du körkort? Nope
Vilket/vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Ingen aning, Felix haha
Pepsi eller Coca cola? Pepsi!
McDonalds el. Burger King? Inget
Sjunger du? Japp, i duschen och hemma
Vad har du för skostorlek? I'm bigfoot... 39-40
Vill du gifta dig? Njeeaa
Är du en hälsogeek? lol nej
Kommer du överens med dina föräldrar? Oftast inte...
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Köper fan aldrig kläder
Favoritårstid? Höst!! Älskar regn
Favoritparfym? Jadu.
Hur svarar du i mobilen? ''Hallå''
Vem sov du senast hos? Rykatkin tror jag
Sover du tungt? ibland
Humör just nu? Trött och irriterad
Sommarplaner? Eh?
Hur många kuddar sover du med? 4
Har du dåligt morgonhumör? Om jag har...
Snarkar du? När jag är förkyld haha
Stjärntecken? Lejon
Stökigt el välstädat? Båda
Om du fick väcka någon från de döda, vem skulle det vara? Min bästaväns pappa
Saknar du någon nu? Moaaa
Vill du ha barn? Tror inte det
Längtar du till din nästa födelsedag? Inte direkt
Är du snäll? Ja det tycker jag
Är du blyg? Väldigt
Brukar du bada i sjöar om somrarna? Nej...
En film? Taken
Brukar du läsa horoskop? Ibland
Sängstorlek? Ingen aning

 


KOMMENTARER

- Tvilling - Moa Larsson

Du är den finaste som finns. Sitter och gråter som ett litet barn. Älskar dig <3

2012-10-17 @ 11:14:59
URL: http://moafidelie.blogg.se

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: