but I'm not...

Jag känner att min blogg har blivit någon sorts depp-blogg den sista tiden. Alla inlägg handlar i princip om hur dåligt jag mår, och att allt går åt helvete. Jag antar att det är för att det inte är så lätt att skriva en massa glada inlägg om en massa roliga saker när man mår skit och det inte händer några roliga saker. Förra året när jag gick i åttan var det en av mina mörkaste perioder i mitt liv. Allt var bara helt svart, och gick bara utför och blev allt svartare för varje dag som gick. Och det händer så mycket grejer just nu som påminner så mycket om den tiden vilket gör att jag får ångest för jag vill inte tillbaka till det, därav alla inlägg. Det är liksom som att att få skriva av sig gör allt så mycket bättre. Men jag ska skärpa mig, och börja med en massa glada inlägg istället, försöka iallafall.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: