Inte när det handlar om mina iskrigare

 
Måste ta upp det här, jag fick den här kommentarer alldeles nyss. Jag kan förklara precis varför jag skrev det jag skrev, för jag ångrar det inte. Den här tjejen håller på Färjestad och snackar väldigt mycket med en av mina kompisar. Jag har ofta sett vad hon skrivit, och det är jävligt mycket skit om AIK-spelarna. Allt från att dom är ''pussys'' till att hon ska knivhugga dom. Visst att hon håller på ett annat lag, det rör mig inte i ryggen. Men när hon skriver såna saker om mina spelare utan att dom kan försvara sig, så tar jag mer än gärna den striden för dom.
 
Det är dessutom inte första gången, och när hon skrev, jag citerar, ''Aye Blomdahl, they spelt pussy wrong on the back of your sweater.'' och ''Ska införskaffa mig en butterflykniv och passera gatan där Blomdahl bor. Kanhända jag stannar till (och slår) ett slag.'' Nu kommer folk säga ''Men sluta stalka hennes Twitter'' men det gör jag inte, jag fick 2 print-screens skickade till mig med bilder på det här. Jag skrev då till den här bruden ''Hörrudu *******, du stava fel på PatetiskFitta i ditt Twitternamn.'' Varför ska hon få snacka så om mina hockeyspelare som inte kan försvara sig om jag inte får säga samma sak tillbaka? Stå för vad du skriver, för det kan få konsekvenser när man skriver saker på Twitter, tro mig, jag av någon vet det.

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: