Tårar

 
Efter skolan idag åkte jag till Jennis skola där jag väntade på att hon skulle sluta. När hon slutade visade hon runt mig i skolan  och jag kom fram till att jag aldrig skulle hitta där inne. Iaf, vi tog bussen till Foum där vi träffade Rachelle och Jenny inne på Subway. Vi alla fyra gick runt lite innan Rachelle och Jenny var tvungna att gå till träningen. Eftersom att jag och Jenni inte skulle träna stannade vi kvar i forum, hon köpte sina byxor och jag min halsduk. Efter det gick vi till Taco Bar och åt och sedan vidare till hallen där vi kollade på våran träning.
 
Alla var så sjukt glada och taggade inför Luleå. Självklart är jag också det, och det ska bli grymt kul att åka dit. Men trots det så är det så sjukt jobbigt att åka dit och veta att man inte får spela. Att man inte ens får skjuta eller studsa en boll som vanligt. Allt det här slutade med att jag efter träningen lämnade hallen i tårar.

KOMMENTARER

- Sabina

Finaste du! tänk framåt, snart får du spela och göra det som gör dig glad. Tänk alltid framåt och tänk då vilka matcher du kommer göra!

Men jag vet att det är svårt att tänka så, jag dog av att jag inte kunde powerwalka på två dagar, två dagar av ett rent jävla helvete. Nu är din tid längre...meeeen try! Puss finaste du! <3

Svar: Åh finaste finaste du! Jag kommer ihåg hur ledsen du var, men 2 månader är så jäääävla lång tid... Men har inget val... Puss på dig världens bästa <3
Sandra Bergman

2012-10-18 @ 22:39:16
URL: http://sabinakjellhard.blogg.se/

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: