14 September

Jag vaknade upp imorse hemma hos Moa efter att ha sovit i 3 timmar. Efter hockeyn igår (som jag berättar om i ett annat inlägg) satt vi och pluggade till halv 1. Då skulle vi gå och lägga oss, men det slutade med att vi låg och pratade om allt och inget och kollade på massa klipp på Youtube, och vid halv 3 gick vi upp och hämtade mat. Så nu är jag så trött att jag kommer somna när som helst. Jag lämnade en av mina enorma väskor hemma hos Moa då jag ska tillbaka dit imorgon och bo där till på måndag. Det är ju Hockey på söndag, första hemmamatchen, äntligen.

KOMMENTARER

- Tvilling - Moa Larsson

Mitt hem, är ditt hem. Jag älskar dig. Tack för att du är underbar <3

2012-09-14 @ 19:13:12
URL: http://moafidelie.blogg.se

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: