AIK - SSK

Jag är som sagt hemma från Hovet nu, och det kan ha varit den bästa och sämsta match jag varit på. Idag var det mycket känslor, allt från tårar till skratt. Killarna spelade inte bra, passarna satt inte och dom fick inte in något riktigt spel eller flyt förens som sista minutrarna av matchen. Det berodde kanske på att det var först då alla började sjunga, och att vi gjorde det, gjorde att AIK gjorde 2 mål på 6 minuter och jämnade ut till 3-3. Sen att vi förlorade på straffar suger ju bara så hårt att jag inte ens vill skriva om det.
Sen var det ju så, att jag träffade underbara Lena, och fick därför min efterlängtade puck! Pucken som min Viktor har signerat, och inte nog med det, jag fick även träffa honom, och ta bild med honom igen. Kan ju bara nämna att jag grät och skakade, sen får ni tycka vad fan ni vill om det. Träffade även DLK, vilket var underbart det också.
 

KOMMENTARER


 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: