För att Svampbob har paus

Vad var det senaste du sa högt? Det skiter jag fullständigt i, dom kan ju försöka.
Vad vill du göra i framtiden? Starta egen kennel och ta hand om hemlösa hundar
Vad skulle du aldrig kunna göra? Såra någon medvetet
Vad är du rädd för just nu? Att fler ska försvinna ur mitt liv
Har du skärt dig någon gång? Ja.
Bästa filmen du någonsin sett? Taken
Den bästa boken du någonsin läst? Skadad
Är du en känslig person? Ganska
Har du varit kär på riktigt? Nej
Är du en kreativ person? Verkligen inte
En musikgenre du inte står ut med? Opera
En filmgenre du hatar? Kärleksfilmer som typ The Notebook
Vad står det i ditt senaste skickade sms? 3 gråtande emoji-gubbar
Har du instagram? Ja fyfan
Vem kramade du senast? Är sjuk så någon i mitt lag igår
Vilken artist/band lyssnar du mest på för tillfället? - Olly Murs, CoverDrive, Little Mix och Rita Ora
Din naturliga hårfärg? - Typ råttfärgat...
Vilken hårfärg har du nu? - Typ brunt
Sminkar du dig varje dag? - Ja om jag inte är sjuk


KOMMENTARER

- Isatu

Snor den häär!

Svar: Gör deet!
Sandra Bergman

2012-09-09 @ 14:05:32
URL: http://thatniggah.blogg.se

 Namn:
Kom ihåg mig?

 E-postadress: (publiceras ej):


 URL/Bloggadress:


Kommentar: